SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sales Network Service dla Unilevera

Sales Network Service realizuje akcję dla firmy Unilever. W ramach projektu Sales Network Service prowadzi działania merchandisingowe i kontrolne wśród wybranych dystrybutorów i redystrybutorów firmy Unilever.

Celem akcji jest wzrost efektywności ekspozycji i  udziałów produktów firmy, co następnie zaprocentuje wzrostem sprzedaży poszczególnych kategorii produktów firmy Unilever. Działania zaplanowane zostały  do końca października.

Zadaniem Sales Network Service jest skontrolowanie i poprawa udziałów w półce począwszy od wizualizacji, poprzez wykładanie towaru z magazynu na półki i ekspozycje paletowe, sprawdzenie terminów przydatności do spożycia  i aktywne zainteresowanie klientów zakupem produktów należących do Unilever. Sales Network Service odpowiada również za instalację najważniejszych w danym miesiącu materiałów reklamowych, utrzymanie dobrych relacji interpersonalnych  z kierownictwem i personelem hal, a także analizę działań konkurencji. Działania prowadzone są w kanale tradycyjnym na terenie 35 hal Cash&Carry.

Sales Network Service to komórka wchodząca w grupy TBWACommunication Group.

Dołącz do dyskusji: Sales Network Service dla Unilevera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl