Sales Network Service dla Unilevera
Sales Network Service realizuje akcję dla firmy Unilever. W ramach projektu Sales Network Service prowadzi działania merchandisingowe i kontrolne wśród wybranych dystrybutorów i redystrybutorów firmy Unilever.
Celem akcji jest wzrost efektywności ekspozycji i udziałów produktów firmy, co następnie zaprocentuje wzrostem sprzedaży poszczególnych kategorii produktów firmy Unilever. Działania zaplanowane zostały do końca października.
Zadaniem Sales Network Service jest skontrolowanie i poprawa udziałów w półce począwszy od wizualizacji, poprzez wykładanie towaru z magazynu na półki i ekspozycje paletowe, sprawdzenie terminów przydatności do spożycia i aktywne zainteresowanie klientów zakupem produktów należących do Unilever. Sales Network Service odpowiada również za instalację najważniejszych w danym miesiącu materiałów reklamowych, utrzymanie dobrych relacji interpersonalnych z kierownictwem i personelem hal, a także analizę działań konkurencji. Działania prowadzone są w kanale tradycyjnym na terenie 35 hal Cash&Carry.
Sales Network Service to komórka wchodząca w grupy TBWACommunication Group.
Dołącz do dyskusji: Sales Network Service dla Unilevera