Samsung sprzedał 2 mln telewizorów Smart TV
W trzy miesiące od rynkowego debiutu Samsung sprzedał na całym świecie 2 miliony telewizorów Smart TV, które umożliwiają korzystanie z internetu bezpośrednio na ekranie odbiornika.
Dla porównania, sprzedanie takiej samej liczby telewizorów z podświetleniem LED koreańskiej firmie zajęło 8 miesięcy.
Samsung podaje, że 2 miliony sprzedanych telewizorów Smart TV przekładają się na 22 tys. sprzedanych odbiorników dziennie i 15,4 na minutę.
Największą popularnością telewizory Samsunga cieszą się w Ameryce Północnej i Europie, gdzie sprzedano ich odpowiednio 730 tys. i 710 tys.
Z kolei w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz w Azji Południowo-Wschodniej, gdzie odbiorniki Smart TV debiutowały później niż na wyżej wymienionych rynkach, sprzedano łącznie 170 tys., a w samej Korei Południowej ponad 120 tys. sztuk.
Dołącz do dyskusji: Samsung sprzedał 2 mln telewizorów Smart TV