SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Satysfakcja klientów operatorów telekomunikacyjnych

Netia najlepszym operatorem według badań tns obop

Według wyników najnowszego raportu TNS OBOP - TNS Telecoms Index z lutego br., który dotyczy średniego wskaźnika satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych, Netia znalazła się na pierwszym miejscu, wyprzedzając zarówno wszystkich operatorów stacjonarnych, jak i komórkowych.

Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów telefonii stacjonarnej mierzony w skali od 1 do 10 wynosi w przypadku Netii 7,8. Dialog otrzymał ocenę 7,2, a TP S.A. 6,3.

Średni wskaźnik satysfakcji klientów z usług świadczonych przez operatorów komórkowych wyniósł w badaniu: 7,7 dla Idei, 7,7 w przypadku Ery i 7,5 w przypadku Plus GSM.

Badania te wskazują także na konsekwentny wzrost odsetka bardzo zadowolonych klientów Netii. W pierwszym kwartale 2004 roku największy odsetek klientów bardzo zadowolonych (czyli klientów, którzy przyznali oceny 8, 9 lub 10 w skali ocen od 1 do 10) z poziomu świadczenia usług przez operatora stacjonarnego posiadała Netia i wyniósł on 68 procent. Według badań TNS OBOP - TNS Telecoms Index, w pierwszym kwartale 2004 roku Dialog posiadał 55 procent bardzo zadowolonych klientów, a TP S.A. 33 procent.

Dołącz do dyskusji: Satysfakcja klientów operatorów telekomunikacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl