SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)

Telekomunikacja Polska rusza z kampanią reklamującą ofertę Fun Pack. Bohaterami akcji oprócz Serca i Rozumu są tym razem hollywoodzki reżyser Steven i film „Park Jurajski”.

W nowym spocie Telekomunikacji Polskiej Serce odbiera telefon od hollywoodzkiego reżysera Steven, który proponuje udział w filmie „Park Jurajski VII”, natomiast Rozum natychmiast sprawdza w internecie, co to za osoba. Taki przekaz reklamuje wprowadzony przez TP w maju br. Fun Pack, który obejmuje Neostradę Fiber, telewizję cyfrową i pakiet telefoniczny (więcej o tej ofercie - http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fun-pack-multimedialny-pakiet-od-tp). Kampania informuje, że nielimitowane rozmowy telefoniczne na numery stacjonarne - wraz z opłatą za utrzymanie łącza - w ramach tego pakietu kosztuje do 40 zł miesięczie.

>>> Effie Awards 2011: Grand Prix dla Serca i Rozumu TP SA (wideo)

>>> Serce i Rozum TP żartują z szympansa Netii (wideo)


Kreację kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
Szkoda tylko że, nie wspominają tu o opcji wzięcia telefonu
stacjonarnego. . No ale dobrze, że przynajmniej wspomniano i
nielimitowanych połączeniach.
0 0
odpowiedź
User
śmieszka
suuuuuuuuuuuuuuuuper macie te reklamy ;)
0 0
odpowiedź