Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon
Czwarty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż drugą edycję serialu emitowaną wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,76 mln zł.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 4” mogli oglądać w piątki o godz. 20.40, w okresie od 4 marca do 3 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, cała czwarta edycja serialu przyciągnęła średnio 1,86 mln widzów, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie wszystkich widzów oraz 10,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Największą widownię zgromadził odcinek z 20 maja br., który przyciągnął przed ekrany 2,10 mln widzów.
Trzy topowe odcinki
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR% |
20-05-2016 |
20:42:32 |
21:27:35 |
2 099 721 |
15,65% |
04-03-2016 |
20:42:21 |
21:28:34 |
2 088 085 |
12,91% |
18-03-2016 |
20:44:16 |
21:30:26 |
2 045 938 |
13,17% |
Dla porównania, drugi sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,76 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 12,01 proc. i 10,88 proc. udziału. Oznacza to, że serial zyskał 100 tys. widzów.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z Gwiazdami”, co dało mu 17,64 proc. udziału. Drugi był TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 13,84 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. filmy fabularne; 9,79 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
Polsat |
2 606 164 |
17,64% |
724 073 |
13,11% |
TVN |
2 044 689 |
13,84% |
1 273 657 |
23,06% |
TVP2 - O mnie się nie martw 4 |
1 864 189 |
12,62% |
588 728 |
10,66% |
TVP1 |
1 446 007 |
9,79% |
332 100 |
6,01% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 4” wyniosły 5,76 mln zł. Dla porównania druga seria zarobiła z reklam 5,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Piąta edycja serialu trafi na antenę Dwójki jesienią br.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,15 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „O mnie się nie martw 4” zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon
Słabiutki? W porównaniu z czym? Z MjakM czy z którąś turecką telenowelą? W równoległym czasie antenowym z Tańcem z gwiazdami i kinowym hitem w TVN?