Serwis Glamour.pl działa w nowej wersji
Grupa Burda uruchomiła nową wersję serwisu internetowego Glamour.pl, który niedawno jeszcze funkcjonował w formie bloga modelki.glamour.pl.
Glamour.pl po zmianach ma inną szatę graficzną i zmienioną nawigację. - W tej chwili nasze główne tematy to trendy w modzie, blogosferze, mediach społecznościowych, relacje z pokazów i lookbooki marek, a także autorskie cykle artykułów. Poza tym mamy więcej treści wideo (również tworzonego przez redakcję), atrakcyjne konkursy, relacje z wydarzeń, które obejmujemy patronatami medialnymi - opowiada Martyna Wyrzykowska, redaktor prowadząca Glamour.pl.
Na stronie publikowane są też treści tworzone przez autorów drukowanej wersji „Glamour”. Serwis został wykonany w technologii Responsive Web Design.
W nowotworzonej redakcji Glamour.pl są cztery osoby. Nowy layout serwisu przygotował zespół Grupy Burda.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy wydawnictwa Burda Media Polska miały 2,59 mln użytkowników i zanotowały 26,2 mln odsłon (zobacz zestawienie serwisów tematycznych).
Dołącz do dyskusji: Serwis Glamour.pl działa w nowej wersji