SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Siódemka z nową oprawą i zmodyfikowaną ramówką (wideo)

TVN7 zmienia oprawę audiowizualną. Nowy design kanału, przygotowany przez niemiecką firmę Velvet, zostanie wprowadzony 1 września wraz ze startem jesiennej ramówki stacji.

Nowe ID ma służyć odświeżeniu wizerunku kanału. W logo stacji pozostanie "siedem", ale tym razem jako cyfra. Na nią nałożone zostanie koło - kształt logotypu TVN, symbolizujące integralność z Grupą TVN.

Poszczególne pasma tematyczne będą reprezentowane za pomocą swojego własnego języka graficznego i koloru (komediowa sobota to kombinacje z kolorem pomarańczowym, familijna niedziela z zielenią). Kluczem nowej oprawy będzie jednak intensywny kolor fioletowy dominujący ekran zarówno w pasmach dziennych jak i nocnych.

- Chcemy odciąć się od dotychczasowego wizerunku stacji. Ta radykalna zmiana w stylu jest w pełni spójna ze zmianami zachodzącymi nie tylko w ramówce Siódemki, ale przede wszystkim ze zmianami profilu widza naszego kanału - tłumaczy Małgorzata Wrona, szefowa TVN7.

- Mamy nadzieję, iż nowoczesne i ciekawe graficzne rozwiązania wpasują się w gust młodych, aktywnych ludzi z dużych miast, charakteryzujących się poczuciem humoru, odwagą i liberalnym stosunkiem do otaczającej rzeczywistości - dodaje Wrona.

Z dniem 1 września stacja wprowadzi również nową ramówkę. Kanał będzie koncentrował się na emisji programów w pasmach tematycznych.

W poniedziałki po 20.00 Siódemka zaplanowała pasmo melodramatów, widzowie zobaczą takie produkcje jak "Słodki listopad", "Bez granic", "Bodyguard", "Kapitan Corelli", "Niebezpieczne związki". We wtorki na antenie obecne będą filmy oldskul.

Na antenie pojawi się też pasmo filmów obyczajowych (środy 20.00; między innymi "Imperium słońca", "Schmidt", "Blow", "K-PAX", "Piękny umysł") oraz sensacyjnych (czwartki o 20.00; "Striptiz", "Ostatni skaut", "Fatalne zauroczenie", "Policja"). Stacja zaprosi też na "wieczór strachu" (środa 23.00), w ramach którego stacja wyemituje między innymi produkcje takie jak "Ludzie koty", "Przeklęty", "Spaw", "Człowiek ciemności", "Cela" "Nieustraszeni zabójcy wampirów"," "Statek widmo".

Siódemka będzie kontynuowała pasmo "komediowa sobota", w którym emitowane będą seriale takie jak "Pomoc domowa", "Frasier" czy nowe odcinki "Dwóch i pół". W niedziele na antenie Siódemki pojawią się filmy familijne, a wieczorem pasmo "Superseans" i  kinowe przeboje ( między innymi "Góra Dantego", "Gruby i chudszy", "Dziennik Bridget Jones", "Lara Draft Tomb Raider: Kolebka życia", "Zabójcza broń").

Ponad to TVN7 od 1 listopada rozpocznie emisję serialu "Hotel zacisze" (tytuł oryginalny: "Fawlty Towers"), a od 26 listopada "Teorii wielkiego podrywu" (tytuł oryginalny: "The Big Bang theory").

Dołącz do dyskusji: Siódemka z nową oprawą i zmodyfikowaną ramówką (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Robert Kępiński
1 września 2008 TVN 7 zmienia nowe logo, oprawę graficzną i ramówkę. Pasmo dzienne i nocne to kolor fioletowy. Pasmo komediowe to kolor pomarańczowy. Pasmo familijne to kolor zielony.
0 0
odpowiedź