Siódme niebo w nowej odsłonie
W październiku rusza kampania relauchingowa marki Siódme niebo. 8sek. billboard sponsorski emitowany będzie przy najlepiejoglądanych programach stacji TVP1, TVP2 oraz TVN.
- Siódme niebo zyskuje nową twarz - mówi Tomasz Nabiałczyk,Marketing Manager w firmie Sokpol. Na początek proponujemykonsumentom nowy wygodny format opakowania 1L z zakrętką orazodmienioną, apetyczną szatę graficzną. Temu wydarzeniu poświęconajest rozpoczynająca się w październiku trzymiesięczna kampaniatelewizyjna. Ale to nie koniec zmian. Znacznie przebudowaliśmyporfolio produktów, wprowadzamy kilka nowych wariantów smakowych. - dodaje Tomasz Nabiałczyk.
Nowe opakowania i strategię dotyczącą pozycjonowania markiSiódme niebo zaprojektowała agencja Carré Noir.
Za produkcję spotu odpowiada agencja DEMO Effective Launching ,za zakup mediów Effective Media.
Wprowadzeniu na rynek nowych opakowań Siódme niebo towarzyszytakże intensywna kampania PR w prasie kolorowej. Za jej realizacjeodpowiada agencja Best Image PR.
Produkt: Siódme niebo
Osoba odpowiedzialna za produkt w firmie Sokpol: Tomasz Nabiałczyk,Marketing Manager
Kreacja opakowań: Carré Noir: Agata Jedlinska - Account Manager,Ewa Krzak - Dyrektor Kreatywny, Piotr Bojanowski - DyrektorArtystyczny
Produkcja spotu: DEMO Effective Launching - Dominik Gil, Clientservice director, Bartek Kozłowski, Creative director
Media: Effective Media - Bruno Sagan, Dyrektor ds. Mediów
PR: Best Image PR - Agnieszka Dąbrowska, Dyrektor; RobertPęszyński, Project manager.
Dołącz do dyskusji: Siódme niebo w nowej odsłonie