“Skarb” Rossmanna wychodzi poza drogerie (wideo)
Bezpłatny miesięcznik “Skarb”, wydawany przez Rossmann SDP we współpracy z Ringier Axel Springer Polska, pojawi się w dystrybucji poza siecią drogerii Rossmann. Bezpłatne egzemplarze pisma będą dostępne także w sieciach Ruchu i Kolportera.
Na okładce najnowszego listopadowo-grudniowego wydania pisma znalazła się Jolanta Kwaśniewska. Jego ukazanie się wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w radiu i w internecie.
Spot telewizyjny przygotowała agencja Fat Baby przy współpracy z domem produkcyjnym: Papaya Films (produkcja) oraz Lunapark (postprodukacja). Za zakup mediów odpowiedzialny jest Bi Fri Consulting.
Od maja 2013 roku redaktor naczelną “Skarbu” jest Agata Młynarska (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Skarb” Rossmanna wychodzi poza drogerie (wideo)