„Słowem wszystko” w kampanii reklamowej Polskiego Radia 24
Rozpoczęła się kampania promująca Polskie Radio 24. Reklamy informują, że to nowa stacja informacyjna. Za ich kreację odpowiada W2Design.
Telewizyjne spoty promujące Polskie Radio 24 emitowane będą przez cały wrzesień na antenach TVP1, TVP Info i Polsatu News. Reklamy pojawią się też w internecie - na WP.pl, Onecie i wszystkich serwisach Polskiego Radia, stronach internetowych i drukowanych wydaniach „Rzeczpospolitej”, „Pulsu Biznesu”, tygodnikach „Gazeta Polska”, „W Sieci”. Równocześnie Polskie Radio 24 promowane będzie na billboardach należących do Stroera.
Obecna kampania to właściwe działania reklamowe promujące stację, która nadaje od 1 września.
Jest też rozwinięciem akcji teaserowej, która prowadzona była w ostatniej dekadzie sierpnia - w jej ramach pojawiły się czerwone billboardy opatrzone jedynie hasłem „Słowem wszystko”.
Za kreację reklam odpowiada agencja W2Design, planowaniem i zakupem mediów zajęła się Agencja Reklamy Polskiego Radia.
Dołącz do dyskusji: „Słowem wszystko” w kampanii reklamowej Polskiego Radia 24