Spada sprzedaż luksusowych miesięczników
Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w grudniu 2008 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "CKM-u" w grudniu ur. wyniosła 117 069 egz. i była o 9 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn "Logo" (Agora SA), który sprzedał się
w ilości 66 322 egz. (spadek o 18 proc.). Na pozycji trzeciej
znalazł się "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż
w porównaniu do grudnia 2007 r. spadła o 13 proc. i wyniosła 60 865
egz.
grudzień |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 117 069 | 129 405 |
Logo | 66 322 | 81 104 |
Men's Health | 60 865 | 69 817 |
Playboy | 55 118 | 94 307 |
W grudniu ur. najwięcej zyskał "CKM".
2008 |
||
|
grudzień |
listopad |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
CKM | 117 069 | 70 796 |
Logo | 66 322 | 67 102 |
Men's Health | 60 865 | 67 658 |
Playboy | 55 118 | 62 672 |
W grudniu ur. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników
biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 33 327
egz., tracąc 5,7 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2007
roku.
grudzień |
||
|
2008 |
2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 33 327 | 35 492 |
Businessman.pl | 26 286 | 18 878 |
Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował
tylko "Businessman.pl".
2008 |
||
|
grudzień |
listopad |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Forbes | 33 327 | 34 020 |
Businessman.pl | 26 286 | 26 245 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż luksusowych miesięczników