SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w styczniu 2009 roku był magazyn "CKM" (Marquard Media Polska), a największą sprzedaż w segmencie pism biznesowych zanotował "Forbes" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "CKM-u" w styczniu b.r. wyniosła 103 257 egz. i była o 12 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął "Playboy" (Marquard Media Polska), który sprzedał się w ilości 94 733 egz. (spadek o 4 proc.). Na pozycji trzeciej znalazł się magazyn shoppingowy "Logo" (Agora SA), którego sprzedaż w porównaniu do stycznia 2008 r. spadła o 1 proc. i wyniosła 68 422 egz.

styczeń


2009

2008

ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 103 257 117 666
Playboy 94 733 98 161
Logo 68 422 69 891
Smart 29 218 34 691
Men's Health - 80 133

2009/2008

styczeń grudzień
ZKDP Sprzedaż ogółem
CKM 103 257 117 069
Playboy 94 733 55 118
Logo 68 422 66 322
Smart 29 218 32 397
Men's Health - 60 865


W styczniu b.r. będący liderem sprzedaży wśród miesięczników biznesowych "Forbes" rozszedł się w nakładzie wynoszącym 47 669 egz., zyskując 12 proc w stosunku do analogicznego miesiąca 2008 roku.

styczeń

2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 47 669 42 110
Businessman.pl 22 638 20 408

Porównując dane miesiąc do miesiąca wzrost sprzedaży odnotował tylko "Forbes".

2009/2008


styczeń

grudzień

ZKDP Sprzedaż ogółem
Forbes 47 669 33 327
Businessman.pl 22 638 26 286

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla mężczyzn

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl