SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła 137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się w ilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)ze sprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1 proc.).

maj


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 137 276 139 956
Fun Club 106 941 135 152
Popcorn 103 379 102 885
Dziewczyna 89 305 111 706
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 59 542 75 287


Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.

2009


maj

kwiecień

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist 137 276 160 063
Fun Club 106 941 99 387
Popcorn 103 379 129 796
Dziewczyna 89 305 94 377
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 59 542 62 596

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl