Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w maju 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotował "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer).
Sprzedaż ogółem "Twist" w maju 2009 r. wyniosła 137 276 egz. i była o 1 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun
Club" (Wydawnictwo Bauer), który w maju br. sprzedał się w
ilości 106 941 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej
uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska)ze
sprzedażą ogółem na poziomie 103 379 egz. (wzrost o 1
proc.).
maj |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 137 276 | 139 956 |
Fun Club | 106 941 | 135 152 |
Popcorn | 103 379 | 102 885 |
Dziewczyna | 89 305 | 111 706 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 59 542 | 75 287 |
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiąca,
widać, że spadła sprzedaży większości miesięczników.
2009 |
||
|
maj |
kwiecień |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 137 276 | 160 063 |
Fun Club | 106 941 | 99 387 |
Popcorn | 103 379 | 129 796 |
Dziewczyna | 89 305 | 94 377 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 59 542 | 62 596 |
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych