SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spadek sprzedaży "Press" i "Brief"

W lutym b.r. zmalała sprzedaż* branżowych miesięczników poświęconych mediom i reklamie.

Wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

 

luty

20062005
ZKDPRozpow. płatne razem
Press63276872
Brief30944982

W lutym b.r. ponad 2000 egz. magazynu “Brief” zostało rozdanych bezpłatnie. 

* - rozpowszechnianie płatne razem - tylko te tytuły branżowe monitoruje ZKDP.

Dołącz do dyskusji: Spadek sprzedaży "Press" i "Brief"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl