SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Glamour” i „Zwierciadło” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu

W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Wzrostami sprzedaży pochwalić się mogły dwa tytuły: „Glamour” i „Zwierciadło”. Z kolei najwięcej stracił „Joy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2019 roku wyniosła 195 860 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2018 roku tytuł kierowany przez Jacka Szmidta zanotował spadek o 4,73 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. uplasowała się na poziomie 80 197 egz., po wzroście o 13,69 proc.

Oczko niżej uplasowało się „Avanti” (Agora). Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu spadła o 0,45 proc. do 60 038 egz.

Największy wzrost, wynoszący 51,01 proc., zanotował „Glamour” (Grupa Burda). Średni wynik tego tytułu wyniósł 33 036 egz. W zestawieniu magazyn ten był 7. (po awansie z 11. pozycji).

Z kolei najwięcej - 47,13 proc. - stracił „Joy” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 20 020 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 8. na 12.

W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 67,82 proc.) pochwalić się mógł „Twój Styl”.

Największy spadek w tym ujęciu odnotowało „Avanti” - było to 49,02 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Glamour” i „Zwierciadło” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Houk
Brawo Harpers! Jak to się stało, że zmarnowano taki tytuł! Wiadomo, ciąg pomyłek, niewłaściwa naczelna od początku, ale dlaczego nikt nie potrafił przerwać tej złej passy i postawić tęgi tytułu na nogi. Szkoda, bo w tej chwili trzeba by tam wpompować sporo kasy, której jak wiadomo nie ma.
0 0
odpowiedź
User
Ela
Druk ma się coraz gorzej, jednak nie spodziewałam się, że tak mocny tytuł jak Pani poszybuje tak bardzo w dół. Choć patrząc na pismo trudno się dziwić.
0 0
odpowiedź
User
Hanna
Marquard pod przywództwwm nowego prezesa bez pojęcia ale z wizją oderwaną od rzeczywistości skutecznie dobija Cosmo, Joya i Harpersa. Szkoda brandów.
0 0
odpowiedź