„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w ub.r. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2017 roku wyniosła 36 105 egz. Względem roku poprzedniego była niższa o 17,41 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 8,24 proc. W efekcie dało mu to średni wynik sprzedażowy na poziomie 27 235 egz.
Oczko niżej uplasowało się jeszcze „CKM” (Marquard Media Polska), które awansowało z czwartego miejsca. Jego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,31 proc. do 19 805 egz.
Na ostatnią lokatę spadło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 16,49 proc. do 18 539 egz.
Uśredniony wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w ub.r. poszedł w dół o 1,77 proc. do poziomu 21 377 egz.
W grudniu 2017 roku sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Playboya”, wyniosła 33 708 egz., po wzroście względem grudnia 2016 roku o 13,35 proc.
Na drugą lokatę spadł „Men’s Health” (31 889 egz.; spadek o 32,54 proc. -największy w zestawieniu), a z miejsca czwartego na trzecie awansowało „Logo” (30 713 egz.; wzrost o 69,71 proc. - największy w zestawieniu).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w 2017 roku, wszystkie tytuły na minusie