„Życie na Gorąco”, „Twojego Imperium” i „Rewia” na czele sprzedaży tygodników yellow
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały delikatne spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanym liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2017 roku względem lipca 2016 roku zmniejszyła się o 0,77 proc. i wyniosła 549 758 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie poszła w dół o 1,40 proc. do 322 848 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Jego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 212 682 egz., po spadku o 8,45 proc. - największym w zestawieniu.
Względem czerwca br. wszystkie tygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej ex aequo zyskały magazyny „Świat & Ludzie” i „Na Żywo” - było to po 8,51 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco”, „Twojego Imperium” i „Rewia” na czele sprzedaży tygodników yellow