Starsi częściej oglądają wideo online
Większość dorosłych internautów oglądających wideo online stanowią osoby powyżej 35. roku życia.
Jak informuje serwis Media Life, powołując się na badanie Advertising.com, wideo online ogląda 62 procent respondentów. Biorąc pod uwagę grupy wiekowe, 31 procent takich osób stanowią osoby w wieku od 18 do 34 lat, podczas gdy pozostałe 69 procent to badani powyżej 35. roku życia.
W sumie 83 procent respondentów stwierdziło, że czas jaki poświęcają na oglądanie klipów wideo w sieci pozostał na tym samym poziomie (47 procent) lub zwiększył się (36 procent) w porównaniu z ubiegłym rokiem.
Zdecydowana większość badanych ogląda wideo online w domu. Tylko 4 procent robi to w pracy, a zaledwie 1 procent w szkole lub na uczelni.
Najbardziej popularne są klipy informacyjne, które preferuje 62 procent badanych. Następne w kolejności są zwiastuny filmowe (38 procent), klipy muzyczne (36 procent) oraz programy telewizyjne (33 procent).
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Starsi częściej oglądają wideo online