Starsi częściej oglądają wideo online
Większość dorosłych internautów oglądających wideo online stanowiąosoby powyżej 35. roku życia.
Jak informuje serwis Media Life, powołując się na badanieAdvertising.com, wideo online ogląda 62 procent respondentów.Biorąc pod uwagę grupy wiekowe, 31 procent takich osób stanowiąosoby w wieku od 18 do 34 lat, podczas gdy pozostałe 69 procent tobadani powyżej 35. roku życia.
W sumie 83 procent respondentów stwierdziło, że czas jakipoświęcają na oglądanie klipów wideo w sieci pozostał na tym samympoziomie (47 procent) lub zwiększył się (36 procent) w porównaniu zubiegłym rokiem.
Zdecydowana większość badanych ogląda wideo online w domu. Tylko4 procent robi to w pracy, a zaledwie 1 procent w szkole lub nauczelni.
Najbardziej popularne są klipy informacyjne, które preferuje 62procent badanych. Następne w kolejności są zwiastuny filmowe (38procent), klipy muzyczne (36 procent) oraz programy telewizyjne (33procent).
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Starsi częściej oglądają wideo online