Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca: „Podaruj Wigilię 2024”
Insignia przygotowała kampanię „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Akcja „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to społeczna inicjatywa, która koncentruje się na problemie samotności seniorów w Polsce na taką skalę. Stowarzyszenie zorganizuje świąteczne spotkania dla seniorów w 13 miastach w Polsce. Dociera także do tych, którzy przebywają w domach pomocy społecznej. Zbiórka na rzecz akcji odbywa się na stronie kampanii.
- W Polsce żyje wielu seniorów, którzy są osamotnieni. Całymi dniami nie słyszą prawdziwego, żywego głosu drugiego człowieka. Często od lat nie słyszeli swojego imienia wypowiedzianego z czułością. Znamy ich jako tę starszą panią, tego starszego pana. Wyuczona grzeczność wzmacnia obojętność. Przecież ta starsza pani, którą widujemy w oknie jest po prostu obca. A przez to - obojętna. Nasza kampania to prosta i przejmująca opowieść o bliskości, która jest najważniejsza w czasie Świąt - mówi Emilia Czerwiec-Caruso, co-creative directorka agencji Insignia.
Agencja Insignia opracowała strategię, koncept kreatywny, scenariusz spotu, branding akcji, key visual, landing page kampanii z formularzem wpłaty oraz sprawowała nadzór kreatywny nad produkcją.
Reżyserem tegorocznego spotu jest Jakub Zarzycki, za zdjęcia odpowiada Barbara Kaniewska. Producentką jest Magdalena Drapała, za produkcję odpowiada Graffiti Films. Postprodukcję zrealizowało RIOdePost, udźwiękowienie Studio Głośno. Muzykę do filmu skomponował Baasch. Lektorką jest Urszula Rogala – dziennikarka, reporterka oraz wieloletnia wolontariuszka Stowarzyszenia. Za sesję zdjęciową odpowiada fotograf - Przemysław Kulikowski.
Kampania została zaplanowana w kanałach takich jak: digital, prasa, social media i telewizja.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie mali bracia Ubogich zachęca: „Podaruj Wigilię 2024”