Ströer sponsorem mediowym WOŚP
Grupa Ströer jest sponsorem mediowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Kampania pod hasłem „15 Finał ALE KOSMOS” prowadzona jest na 1500 billboardach w ponad 35 miastach Polski, 100 CLP i 60 metroboardach w warszawskim metrze co oznacza, że widzi ją prawie co drugi Polak.
Kampania outdoorowa 15 Finału przeprowadzana jest– w okresach dwutygodniowych (16-31 grudnia 2006 i 1-15 stycznia 2007).
- Udział Grupy Ströer w WOŚP stał się już tradycją. Od sześciu lat Ströer wspiera akcję udostępniając swe nośniki na terenie całego kraju. W ten sposób chcemy przyczynić się do rozpropagowania idei WOŚP. Powodzenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zależy od zaangażowania jak największej ilości ludzi, a outdoor to najlepsze medium by do nich dotrzeć- mówi Janusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce.
14 stycznia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy grać będzie nie tylko w Polsce (gdzie zbierać pieniądze będzie 120 000 wolontariuszy, zorganizowanych w 1500 sztabach), ale także w 36 państwach, m.in.: w Bułgarii, Szkocji, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Serbii, Niemczech, Grecji, Iraku, Arabii Saudyjskiej czy USA.
Zebrane fundusze przeznaczone zostaną po raz drugi na ratowanie życia dzieci poszkodowanych w wypadkach i na naukę udzielania pierwszej pomocy.
Dołącz do dyskusji: Ströer sponsorem mediowym WOŚP