Sukces Maxa Webera
Max Weber jedzie do Cannes
Najnowsza kreacja Maxa Webera, serwis internetowy www.pdk.pl, zakwalifikowała się do finałów Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions 2004. Strona Powszechnego Domu Kredytowego jest jedyną polską realizacją, jaka została wyróżniona i znalazła się na shortliście w kategorii Cyber Lions.
Serwis walczy o nagrodę w branży Financial Services. "Mamy nadzieję, że wyjątkowa dla swojej branży estetyka komiksu, humor i swoboda, z jaką prezentujemy ofertę PDK zostaną docenione" - mówi Grzegorz Mogilewski, prezes zarządu firmy Max Weber. "Pomimo ogromu wykonanej pracy, wspólnie z PDK dobrze bawiliśmy się przy realizacji tego projektu i myślę, że serwis oddaje tą atmosferę."
Serwis PDK został już zauważony na międzynarodowym forum, zdobywając jak dotąd 11 nagród! Znakomicie zdał także najważniejszy egzamin - przed publicznością docelową. Klienci Powszechnego Domu Kredytowego wypowiadają się o nim entuzjastycznie: "Strona jest naprawdę rewelacyjna. Profesjonalnie wykonana. Stonowane kolory, dużo aktywnych elementów graficznych oraz zabawne odnośniki powodują, że nie chce się jej opuszczać!".
Festiwal w Cannes jest najbardziej prestiżowym festiwalem skupiającym międzynarodowe grono przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej. Jury tworzą uznani profesjonaliści międzynarodowego rynku reklamy i mediów.
Firma Max Weber powstała w 2000 roku, obszarem jej działalności są media interaktywne. Wcześniejsze realizacje firmy zdobyły m.in. nagrody w Nowym Jorku, Barcelonie, Toronto i Rotterdamie. W Polsce Max Weber obsługuje firmy: Eli Lilly, PDK, Philips, Sanitec KOŁO, PKN Orlen, TVN, Warner Bros.
Dołącz do dyskusji: Sukces Maxa Webera