T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej
T-Mobile Polska żegna się z pełniącymi funkcje dyrektorskie w segmencie detalicznym Wojciechem Pronobisem, Piotrem Chrząszczem, Christopherem Paskiem i Michałem Piotrowskim. Uzasadnia to spłaszczeniem struktury menedżerskiej.
Jak poinformował serwis Rpkom.pl, Wojciech Pronobis, Piotr Chrząszcz, Christopher Pasek i Michał Piotrowski o likwidacji ich funkcji zostali powiadomieni w połowie tego tygodnia.
Wojciech Pronobis pracował w T-Mobile Polska od półtora roku jako dyrektora marketingu segmentu post-paid. Wcześniej pełnił funkcje menedżerskie i dyrektorskie w zakresie marketingu m.in. w Prudential Polska, PZU i Orange Polska.
Piotr Chrząszcz był w T-Mobile dyrektorem departamentu kanałów sprzedaży przez cztery lata. Wcześniej pełnił w firmie funkcje m.in. dyrektora CRM i dyrektora obsługi klientów. Pracował w niej od ponad 15 lat.
Christopher Pasek pełnił funkcję dyrektora rozwoju oferty i strategii cenowej, natomiast Michał Piotrowski - dyrektora departamentu kontaktu z klientem.
Przypomnijmy, że jesienią ub.r. wraz z odchodzącym z T-Mobile prezesem Miroslavem Rakowskim z firmą pożegnał się Grzegorz Bors, członek zarządu kierujący pionem detalicznym. Obowiązki prezesa przejął wtedy Zacharias Piperidis (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska zwalnia dyrektorów marketingu i sprzedaży detalicznej