Taksówkarka Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Agata Kulesza w roli taksówkarki promującej konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
W nowych spotach Agata Kulesza jako taksówkarka ponownie podczas kursów po mieście słucha o różnych postawach pasażerów wobec wydawania pieniędzy i udziela im rad. Kampania informuje, że w ramach promocji, która będzie obowiązywać do marca przyszłego roku, przez cztery miesiące od otwarcia konta oszczędnościowego w ING Banku Śląskim oprocentowanie dla nowych środków wynosi 2,5 proc. w skali roku.
Poprzednio Kulesza w podobnych spotach reklamowała ING Bank Śląski latem br.
Nowa kampania jest prowadzona od 15 listopada w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl , serwisy VoD, YouTube, Allegro.pl i Nokaut.pl) oraz oddziały ING Banku Śląskiego (wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki).
Strategią akcji i kreacją reklam zajęła się agencja Brain, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Taksówkarka Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)