SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TBWA otwiera Manufakturę w Łodzi

Po wygranym przetargu na obsługę reklamowo-promocyjną centrum kulturalno-handlowo-rozrywkowego 'Manufaktura' w Łodzi, agencja TBWAWarszawa wspólnie z firmą Apsys, pracują nad kampanią otwarcia.

Centrum 'Manufaktura' to unikalny projekt na skalę europejską zlokalizowany w centralnej części przemysłowej Łodzi na terenie legendarnej, zabytkowej fabryki Izraela Poznańskiego,

Na przestrzeni 27 ha klienci znajdą tu imponujący wybór sklepów z ofertą mody, sportową, wyposażenia wnętrz oraz gastronomiczną. Sercem projektu jest 3ha Rynek będący odwołaniem się do polskiej tradycji ulubionych miejsc spotkań, integracji i rozrywki. Manufaktura to także kulturalne miejsce Łodzi, - to właśnie tutaj znajdą miejsce muzea i galerie przyczyniając się nie tylko do urozmaicenia oferty miejsca, ale także do zwiększenia atrakcyjności miasta Łodzi.

Koncepcja Manufaktury opiera się na wysublimowanym połączeniu tradycji i historii z nowoczesnością i funkcyjnością, a jej silnym elementem spajającym obie te cechy jest starannie opracowana tożsamość. W tym celu została zatrudniona znana pracownia architektoniczna Virgile&Stone z Londynu, która opracowała wiodąca linię wizerunkową uwzględniającą logotyp, tzw. małą architekturę miejsca, kolorystykę i klimat.

Celem komunikacji marketingowej dla centrum 'Manufaktura' było zbudowanie świadomości marki w skali ogólnopolskiej, umocnienie wizerunku i tożsamości centrum wśród łodzian, a także zachęcenie mieszkańców Łodzi oraz pobliskich miast do odwiedzin centrum.

„Przywrócenie splendoru fabryki, symbolu ducha XIX-to wiecznej Łodzi, może na nowo przywołać złote czasy miasta i zbudować bardziej atrakcyjny wizerunek centrum Manufaktura. Teraz, to właśnie ona stanie się duchem handlu, rozkwitu i kultury miasta” – mówi Bartosz Hanus, Senior Strategic Planner TBWAWarszawa.

Główny przekaz kampanii to: „Poczuj ducha najnowocześniejszego miasta w Polsce – prawdziwa Łódź wróciła”. Na kanwie ducha Łodzi oparta jest cała kreacja kampanii, która obecna będzie na billboardach, w prasie, radiu i w Internecie. Kampania będzie miała formę teasera z rozwiązaniem.

Dołącz do dyskusji: TBWA otwiera Manufakturę w Łodzi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl