Technologie Nvidia w grze "Batman: Arkham Origins"
Nvidia nawiązała współpracę z Warner Bros. Interactive Entertainment i WB Games Montreal, w ramach której jej technologie zostały wykorzystane w grze "Batman: Arkham Origins".
W grze "Batman: Arkham Origins", stworzonej przez studio WB Games Montreal, gracze będą mogli przemierzać rozszerzone Gotham City i uczestniczyć w wydarzeniach, do których doszło na lata przed historią przedstawioną w grach "Batman: Arkham Asylum" oraz "Batman: Arkham City".
Akcja najnowszej odsłony sagi o Batmanie rozgrywa się zanim najgroźniejsi przestępcy Gotham City urośli w siłę. Będzie można w niej poznać młodego Batmana uczestniczącego w serii wydarzeń, które wpłyną na kształtowanie się jego osobowości i ostatecznie uczynią go Mrocznym Rycerzem.
W pracach nad "Batman: Arkham Origins" z zespołem WB Games Montreal ściśle współpracowali specjaliści Nvidia, czego efektem jest wykorzystanie w grze firmowych technologii, m.in. teselacji DirectX, antialiasingu Nvidia TXAA, miękkich cieni oraz efektów Nvidia PhysX.
Dołącz do dyskusji: Technologie Nvidia w grze "Batman: Arkham Origins"