„Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych
W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2013 roku wyniosła 367 410 egz. Była ona o 2,03 proc. mniejsza niż w listopadzie 2012 roku.
>>> Tygodniki telewizyjne ze spadkami w 2013 roku. „Tele Tydzień” liderem (raport)
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 190 055 egz., po spadku o 7,24 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w listopadzie ub.r. na poziomie 59 831 egz. Magazyn ten w badanym okresie zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 10,66 proc.
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
367 410 |
375 031 |
TV14 |
190 055 |
204 891 |
Ekran TV |
59 831 |
66 968 |
W listopadzie 2013 w porównaniu do października 2013 roku wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „TV 14” - było to 3,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
listopad |
październik |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Świat |
367 410 |
362 935 |
TV14 |
190 055 |
184 275 |
Ekran TV |
59 831 |
59 575 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych