„Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej
W styczniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „To & Owo”, z kolei najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku uplasowała się na poziomie 913 776 egz., co oznacza spadek względem stycznia 2013 roku o 0,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale - Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 6,04 proc. i ustabilizowała się na poziomie 390 885 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był czwarty. Jego średni wynik wyniósł 166 886 egz., po wzroście o 1,08 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogram), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 23,26 proc. i wyniosła 33 771 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|
ZKDP |
2014 |
2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
913 776 |
916 441 |
To & Owo |
390 885 |
368 617 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
166 886 |
165 108 |
Tele Max |
159 416 |
165 187 |
Super TV |
140 605 |
151 483 |
Program TV |
109 345 |
136 690 |
Teleprogramy |
33 771 |
44 007 |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku jako jedyny wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,55 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Tydzień” - było to 7,14 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|
ZKDP |
styczeń 2014 |
grudzień 2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
913 776 |
984 028 |
To & Owo |
390 885 |
400 436 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
166 886 |
165 979 |
Tele Max |
159 416 |
160 201 |
Super TV |
140 605 |
141 843 |
Program TV |
109 345 |
112 103 |
Teleprogramy |
33 771 |
35 092 |
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem sprzedaży wśród tygodników telewizyjnych, „To & Owo” zyskało najwięcej