TEQUILA dla Michelin
TEQUILABTL GROUP przygotowała akcję "Kormorany nadlatują kluczykiem" ...
TEQUILABTL GROUP przygotowała akcję "Kormorany nadlatują kluczykiem" dla marki Kormoran oraz kampanie informacyjną dla marki Kleber należących do Grupy Michelin.
W akcji "Kormorany nadlatują kluczykiem" każdy kto kupi komplet 4 opon Kormoran i wyśle kupon znajdujący się na ulotce wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe ("Co przypomina Ci bieżnik opon Kormoran?"), ma szansę wygrać samochód Seicento Active. Ponadto 40 osób otrzyma zwrot pieniędzy za zakupiony komplet opon, a aż 400 osób zwrot za jedną oponę. Grupę docelową stanowią dealerzy Kormorana (ok.300-350 punktów). Projekt akcji oraz materiały POS (ulotki, plakaty) przygotowała TEQUILABTL GROUP. Obsługą bazy danych w związku z konkursem zajęła się TBWADATA SOLUTIONS.
Z kolei marka Kleber zorganizowała w największych miastach Polski imprezę Protectis Tour, aby zademonstrować nową, unikalną oponę Kleber Protectis. Opona ta ma system samouszczelniającej się gumy, co uniemożliwia jej przebicie. W czasie pokazu można próbować przebić tę oponę wiertarką i urządzeniem do wbijania gwoździ. Osoba, której się to uda weźmie udział w losowaniu zorganizowanym przez Grupę Michelin we Francji. Nagrodą jest 200 tys. euro. Na potrzeby tej akcji TEQUILABTL GROUP przygotowała mailing do 50 tys. osób w całej Polsce zawierający broszurę informacyjną na temat zalet opony Kleber Protectis oraz zaproszenie na pokaz Protectis Tour. Zorganizowała także wysyłkę personalizowanych zaproszeń do wybranej grupy 1000 dealerów. TEQUILABTL GROUP zajęła się także adaptacją materiałów POS: dyplomy (dla osób, którym udałoby się przebić oponę), plakaty, broszury, flyer'y, ulotki informacyjne do punktów sprzedaży opon, zaproszenia. TEQUILABTL GROUP przygotowała również reklamy prasowe i spoty radiowe, które wyemitowane zostały w kilkunastu tytułach i stacjach lokalnych.
Dołącz do dyskusji: TEQUILA dla Michelin