SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice of Poland 12” oglądało 1,8 mln widzów

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,78 mln osób. W porównaniu do jedenastej serii widownia show spadła o 120 tys. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 41,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dwunastą edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 11 września do 4 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,78 mln osób, co przełożyło się na 13,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,32 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię, wynoszącą 2,21 mln oglądających, program zgromadził 4 grudnia - dane dla finałowego odcinka z godz. 21.35, w którym widzowie poznali zwycięzcę show.

Dla porównania, jedenastą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 120 tys. widzów więcej - było to 1,90 mln osób, co przełożyło się na 15,13 proc. udziału w 4+, 15,31 proc. w 16-49 i 14,15 proc. w 16-59. Wówczas „The Voice of Poland” startowało godzinę później, niż obecnie.

TVP2 w czasie nadawania dwunastej edycji „The Voice of Poland” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN z udziałem na poziomie 11,85 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent!”. Trzecia była TVP1 (gł. prognoza pogody, „Alarm!”, „Komisarz Alex” i filmy fabularne; 8,87 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 3,98 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była pierwsza.

Nowymi jurorami dwunastej edycji „The Voice of Poland” byli Justyna Steczkowska oraz Sylwia Grzeszczak. Bez zmian w programie uczestników oceniali Baron i Tomson z Afromental. Czwartym jurorem był Marek Piekarczyk, który już oceniał uczestników show w sezonach 2-5.

Względem poprzedniej edycji z programem rozstali się Urszula Dudziak, Michał Szpak i Edyta Górniak.

Muzyczny show prowadzili Tomasz Kammel i Małgorzata Tomaszewska.

Marta Burdynowicz zwycięzcą

Głosami widzów zwycięzcą 12. edycji „The Voice of Poland” została Marta Burdynowicz z drużyny Justyny Steczkowskiej. Otrzymał tytuł „Najlepszego głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz 50 tysięcy złotych.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 12” oglądało 1,8 mln widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Czyli Voice stracił tylko 100 tys mimo że rok temu nie musiał konfrontować się z Mam talent. Wydaje się ze nieźle
odpowiedź
User
Marianna
Z wyników oglądalności raczej nie jest zadowolony prezes Kurski. Od kilku lat pojawiał się w finale VoP , chwaląc się wynikami oglądalności tego programu, a tym razem nie padło ani jedno słowo o oglądalności, a zamiast Kurskiego pojawił się ktoś z zarządu, tylko po to, by wręczyć główną nagrodę.
odpowiedź
User
Irek świrek
Jeden z nielicznych który trzyma wysoki poziom
odpowiedź