"Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek
Tylko "Pani Domu" i "Naj" zanotowała wzrost sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.
Lider segmentu jest ”Przyjaciółka” (Edipresse), której średnia sprzedaż* w marcu 2006 roku wyniosła 389 226 egz., czyli o ponad 10 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” (Bauer) a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.
marzec | ||||
2006 | 2005 | |||
Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | |
Przyjaciółka | 652636 | 389226 | 613592 | 437786 |
Tina | 607160 | 385852 | 721440 | 453803 |
Pani Domu | 748309 | 381908 | 509804 | 243174 |
Naj | 568685 | 292227 | 463279 | 264976 |
wyniki za luty 2006
* - rozpowszechnianie płatne razem
Dołącz do dyskusji: "Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek