SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek

Tylko "Pani Domu" i "Naj" zanotowała wzrost sprzedaży wśród poradnikowych tygodników kobiecych.

Lider segmentu jest  ”Przyjaciółka” (Edipresse), której średnia sprzedaż* w marcu 2006 roku wyniosła 389 226 egz., czyli o ponad 10 proc. mniej niż analogicznym okresie 2005 roku - wynika z danych ZKDP.
 
Na drugim miejscu uplasowała się ”Tina” (Bauer)  a na trzecim ”Pani Domu” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy wzrost sprzedaży.

 

marzec

20062005

Średni nakład jednorazowyRozpow. płatne razemŚredni nakład jednorazowyRozpow. płatne razem
Przyjaciółka652636389226613592437786
Tina607160385852721440453803
Pani Domu748309381908509804243174
Naj568685292227463279264976

 
wyniki za luty 2006

* - rozpowszechnianie płatne razem

Dołącz do dyskusji: "Tina" i "Przyjaciółka" - utrata czytelniczek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl