"Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół
Listopad 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w listopadzie 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 358 011 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 8,5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 311 261 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 193 906 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 175 799 egz.
listopad | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 519913 | 358011 | 503885 | 329799 |
Przyjaciółka | 516725 | 311261 | 667179 | 362423 |
Pani Domu | 450000 | 193906 | 588153 | 290300 |
Naj | 391411 | 175799 | 550965 | 271195 |
2007 | ||||
listopad | październik | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 519913 | 358011 | 542946 | 370400 |
Przyjaciółka | 516725 | 311261 | 556908 | 311688 |
Pani Domu | 450000 | 193906 | 427960 | 206323 |
Naj | 391411 | 175799 | 406137 | 184860 |
Dołącz do dyskusji: "Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół