Top Secret zmienia wizerunek na elegancki
Marka Top Secret w swojej kampanii reklamowej na sezon jesień-zima 2008-09 promuje zmieniony, elegancki wizerunek. W ramach akcji firma wprowadza odpowiednią aranżację punktów sprzedaży oraz promuje nowe produkty w internecie i prasie.
Po zmianie wizerunku na tzw. styl soft office Top Secret kieruje swoje ubrania i dodatki do aktywnych zawodowo osób w wieku 24-35 lat, doceniających znacznie eleganckiego wyglądu w pracy. Działania repozycjonujące markę oprócz asortymentu produktów objęły też punkty sprzedaży, dla których stworzono wzór służący do aranżowania nowych sklepów.
Zmianom wizerunkowym towarzyszy kampania promocyjna, która w internecie prowadzona jest na obsługiwanej przez łódzką agencję interaktywną Kamikaze stronie www.topsecret.pl W serwisie co miesiąc w ramach współpracy z miesięcznikiem Avanti odbywa się czat z udziałem stylistki miesięcznika, która udziela internautom indywidualnych porad. Witryna ma docelowo nie tylko pełnić funkcje reklamowo-informacyjne, ale stanowić także platformę wymiany opinii i uwag, zapewniającą jednocześnie relaks i inspiracje. Z kolei w prasie Top Secret prowadzi wizerunkową kampanię reklamową, w ramach której do październikowego numeru miesięcznika Twój Styl dołączony jest lifestyle'owy katalog tej marki. Planowane działania reklamowe mają też objąć inne środki przekazu.
Dołącz do dyskusji: Top Secret zmienia wizerunek na elegancki