Totalizator Sportowy wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie usług reklamowych. Wybrane w nim agencje - maksymalnie cztery - będą pracować dla państwowej spółki rok od momentu zawarcia umowy.
Zwycięskie agencje reklamowe zajmą się na zlecenie Totalizatora Sportowego kompleksową obsługą reklamową: przygotowaniem i realizacją działań ATL-owych (obejmujących telewizję, prasę, outdoor, kina i radio), aktywnościami BTL, akcjami niestandardowymi oraz eventami.
Już na etapie przetargu agencje mają do wykonania określone zadania. Wśród nich m.in. przygotowanie zupełnie nowej kampanii wizerunkowej dla marki Lotto oraz opracowanie działań wizerunkowych dla Multi Multi.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 września, po wcześniejszej wpłacie 20 tys. zł wadium. Wybrana firma będzie pracować dla Totalizatora Sportowego przez rok od zawarcia umowy. Marketer jednak nie wyklucza przedłużenia współpracy.
Obecnie obsługą reklamową Totalizatora zajmują się agencje FCB Warsaw, Fat Baby i 2012 Agency. W niedawnych kampaniach firmy były promowane wakacyjna Loteriada oraz nowa gra losowa Super Szansa.
Nowym prezesem Totalizatora Sportowego, od kwietnia tego roku jest Łukasz Łazarewicz, który na stanowisku tym zastąpił Wojciecha Szpila. Łazarewicz wcześniej związany był z m.in. Grupą Onet- RASP (gdzie odpowiadał m.in. za rozwój „Przeglądu Sportowego” i „Sportu”) oraz dyrektorem marketingu i sprzedaży w spółce Ekstraklasa.
Kilka tygodni temu z Totalizatora Sportowego odeszła Agnieszka Libor, która była rzecznikiem prasowym spółki - obecnie jest dyrektorem ds. marketingu sportowego i komunikacji w firmie OTCF produkującej odzież 4F.
W lipcu br. marka Lotto została partnerem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje do kompleksowej obsługi reklamowej