SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011

RMF FM utrzymało pozycję lidera rynku radiowego w I półroczu 2011 r., jednak straciło słuchaczy. Spory wzrost zanotowały PR 3, Radio Maryja i RMF Classic. Szczegółowe dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl.

RMF FM było najczęściej wybieraną stacją w I półroczu 2011 r. - pokazuje badanie Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,38 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,36 punktu proc.

Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,11 punktu proc. - udział spadł do 16,22 proc. Na najniższym miejscu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,86 proc. (spadek o 0,81 punktu proc.)

Czwarte miejsce przypadło dla PR 3 Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 0,97 punktu proc. do 8,55 proc.

WIRTUALNEMEDIA.PL styczeń - czerwiec 2008 styczeń - czerwiec 2009 styczeń - czerwiec 2010 styczeń - czerwiec 2011
Radio RMF FM 23,20% 26,18% 27,74% 25,38%
Radio ZET 18,70% 16,31% 16,33% 16,22%
Jedynka 12,50% 11,74% 12,67% 11,86%
Trójka 5,80% 6,37% 7,58% 8,55%
Radio Eska [38] 7,50% 7,46% 6,94% 7,61%
Audytotium 17 [17] 4,80% 5,29% 5,43% 5,61%
RMF MAXXX [15] 2,70% 2,62% 3,11% 3,20%
Złote Przeboje [18] 3,30% 2,57% 2,60% 2,85%
Radio Maryja 2,10% 2,03% 2,01% 2,28%
ESKA ROCK [2] 0,30% 0,92% 1,51% 1,54%
Radio TOK FM 1,10% 1,05% 1,28% 1,34%
PLANETA FM [14] 1,70% 1,31% 1,20% 0,97%
RMF Classic [12] 0,30% 0,47% 0,62% 0,81%
Radio Plus* [13] 0,60% 0,67% 0,48% 0,80%
Radio Wawa [5] b.d 0,62% 0,57% 0,75%
Dwójka 0,50% 0,64% 0,77% 0,62%
Antyradio [3] 0,60% 0,55% 0,62% 0,61%
Czwórka Polskie Radio 0,30% 0,16% 0,18% 0,42%
CHILLI ZET [2] 0,00% 0,34% 0,40% 0,39%
Radio Pin b.d b.d 0,18% 0,20%
Radio Roxy [7] 0,30% 0,21% 0,15% 0,19%
n= b.d. 44318 42155 42145


 *wyniki za I półrocze 2008,2009 i 2010 dotyczą tylko Radia Plus bez sieci Vox FM, która obecnie wchodzi w skład sieci Plus

Dołącz do dyskusji: Trójka, Radio Maryja i Classic najwięcej zyskały w I płr. 2011

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stanisław Tyczyński, założyciel i b. prezes RMF
Co oni zrobili z moim radiem RMF FM? To przykre...
0 0
odpowiedź
User
pravda
Tylko Radio Maryja! RM rulez!
0 0
odpowiedź
User
MistrzCiętejRiposty
To dziadostwo dla idiotów i tak ma jeszcze za dużo. Czekam na łomot, a nie spadek.
0 0
odpowiedź