'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure
Pod hasłem "Trzech Mercurierów" przebiega kampania reklamowa sieci hoteli Mercure. Akcja obejmuje internet i BTL.
Prowadzona od początku września kampania sieci
Mercure reklamuje przede wszystkim trzy należące do niej
hotele: Mercure Skalny Karpacz, który funkcjonuje pod tą nazwą od
niedawna, oraz Mercure Grand Warszawa i Mercure Hevelius
Gdańsk, które przeszły ostatnio gruntowne renowacje.
Kreacja pod hasłem "Trzech Mercurierów" wynika ze strategii
promocyjnej firmy opartej na wykorzystywaniu skojarzeń z
popularnymi filmami. Przekaz jest skierowany do osób, które
podróżują w celach biznesowych i potrzebują lokalizacji w centrach
miast z komfortowymi warunkami.
Akcja jest prowadzona w internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, money.pl,
tvn24.pl, serwisy dzienników i magazynów, mercure.com,
accorhotels.com oraz orbis.pl) oraz w ramach działań BTL we
wszystkich hotelach Mercure w Polsce. Kreację kampanii -
zaplanowanej na dwa i pół miesiąca - przygotowała agencja imedia
PR, która prowadzi również wsparcie z zakresu public relations,
natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy
MPG.
Dołącz do dyskusji: 'Trzech Mercurierów' w kampanii hoteli Mercure