TVN dogania Polsat
W lipcu 2006 roku telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
Polsat zarobił 105 837 777 zł, czyli o ponad 16 mln zł więcej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 104 756 766 zł (ponad 35 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 79,41 mln zł (wzrost o prawie 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 50,9 mln zł (wzrost o 12 mln zł) wpływów reklamowych.
Wszystkie monitorowane stacje telewizyjne w lipcu tego roku zarobiły 432,64 mln zł, czyli o 21 proc. więcej niż przed rokiem.
VII.2006 | |
TOP stacje TV | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje TV | 432 636 841 zł |
POLSAT | 105 837 777 zł |
TVN | 104 756 766 zł |
TVP 1 | 79 408 380 zł |
TVP 2 | 50 897 105 zł |
MTV | 12 637 391 zł |
TELE 5 | 11 688 450 zł |
TVN SIEDEM | 8 060 949 zł |
TV 4 | 7 628 807 zł |
NATIONAL GEOGRAPHIC | 5 519 514 zł |
TVN 24 | 5 504 134 zł |
VII.2005 | |
TOP stacje TV | Koszt [zł] |
Razem: monitorowane stacje TV | 357 471 132 zł |
POLSAT | 99 087 246 zł |
TVN | 68 642 531 zł |
TVP 1 | 66 853 608 zł |
TVP 2 | 38 501 625 zł |
TELE 5 | 9 445 616 zł |
TVN SIEDEM | 9 049 694 zł |
TV 4 | 8 707 915 zł |
MTV | 8 597 490 zł |
VIVA POLSKA | 5 082 660 zł |
HALLMARK | 4 649 082 zł |
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Dołącz do dyskusji: TVN dogania Polsat