TVN liderem w zeszłym tygodniu, TVP1 odrabia straty
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego TVN w okresie od 3 do 9 listopada 2014 roku zmniejszył się względem poprzedniego tygodnia o 0,05 pkt. proc. do 13,11 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 12,46 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,75 proc., po wzroście o 0,90 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,06 proc.; w dół o 0,42 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,46 proc.; + 0,32 pkt. proc.), TVN24 (2,82 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TVP Info (2,54 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i TVP Seriale (1,43 proc.; + 0,13 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 27.10 - 02.11.2014 r. | 03.11 - 09.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 861 403 | 13,16% | 875 658 | 13,11% |
2 | Polsat | 798 138 | 12,19% | 832 331 | 12,46% |
3 | TVP1 | 710 170 | 10,85% | 785 013 | 11,75% |
4 | TVP2 | 620 696 | 9,48% | 605 118 | 9,06% |
5 | TVN7 | 205 194 | 3,14% | 231 435 | 3,46% |
6 | TV PULS | 213 075 | 3,26% | 202 194 | 3,03% |
7 | TVN24 | 165 898 | 2,53% | 188 655 | 2,82% |
8 | TV4 | 194 006 | 2,96% | 185 479 | 2,78% |
9 | TVP INFO | 160 469 | 2,45% | 169 971 | 2,54% |
10 | Polsat2 | 107 933 | 1,65% | 103 378 | 1,55% |
11 | TVP Seriale | 85 295 | 1,30% | 95 264 | 1,43% |
12 | Puls 2 | 106 869 | 1,63% | 94 742 | 1,42% |
13 | TTV | 91 859 | 1,40% | 88 080 | 1,32% |
14 | TV6 | 70 919 | 1,08% | 67 658 | 1,01% |
15 | TVP Regionalna | 68 579 | 1,05% | 65 560 | 0,98% |
16 | TVP Rozrywka | 59 701 | 0,91% | 60 736 | 0,91% |
17 | Polsat News | 65 848 | 1,01% | 60 221 | 0,90% |
18 | Nickelodeon | 45 489 | 0,70% | 48 376 | 0,72% |
19 | TVN Style | 46 441 | 0,71% | 48 358 | 0,72% |
20 | Stopklatka | 45 336 | 0,69% | 46 691 | 0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera także zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,13 pkt. proc. do 14,42 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 13,89 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 1,46 pkt. proc. do 8,48 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,60 pkt. proc. do 7,40 proc.).
Wszyscy 16-49 | 27.10 - 02.11.2014 r. | 03.11 - 09.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 383 421 | 14,55% | 376 040 | 14,42% |
2 | Polsat | 361 063 | 13,71% | 362 255 | 13,89% |
3 | TVP1 | 185 027 | 7,02% | 221 210 | 8,48% |
4 | TVP2 | 210 882 | 8,00% | 192 895 | 7,40% |
5 | TV PULS | 102 796 | 3,90% | 95 406 | 3,66% |
6 | TVN7 | 82 634 | 3,14% | 85 210 | 3,27% |
7 | TV4 | 94 375 | 3,58% | 76 472 | 2,93% |
8 | TVN24 | 47 023 | 1,78% | 53 666 | 2,06% |
9 | Puls 2 | 49 005 | 1,86% | 42 194 | 1,62% |
10 | Polsat2 | 45 612 | 1,73% | 41 837 | 1,60% |
11 | TTV | 45 059 | 1,71% | 41 510 | 1,59% |
12 | TVP Seriale | 33 937 | 1,29% | 39 461 | 1,51% |
13 | TV6 | 37 259 | 1,41% | 31 268 | 1,20% |
14 | Polo TV | 23 706 | 0,90% | 26 942 | 1,03% |
15 | TVP INFO | 25 340 | 0,96% | 25 884 | 0,99% |
16 | Discovery | 26 304 | 1,00% | 25 816 | 0,99% |
17 | TVN Style | 25 188 | 0,96% | 25 813 | 0,99% |
18 | TVN Turbo | 22 628 | 0,86% | 25 678 | 0,98% |
19 | Eska TV | 25 381 | 0,96% | 24 113 | 0,92% |
20 | Polsat Film | 19 134 | 0,73% | 22 807 | 0,87% |
Na drugiej podstronie rankingi najchętniej oglądanych programów
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN liderem w zeszłym tygodniu, TVP1 odrabia straty