SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN obniżył oczekiwania wzrostu wartości rynku reklamy TV

Grupa medialna TVN spodziewa się, że wartość polskiego rynku reklamy telewizyjnej w 2011 r. będzie rosła w "niskim jednocyfrowym tempie", wynika z raportu spółki.

Oznacza to obniżenie oczekiwań, które mówiły wcześniej o "średnim jednocyfrowym tempie". M.in. gorsza sytuacja na rynku reklamowym zmusiła TVN do obniżenia prognozy całorocznego wyniku EBITDA do 660-670 mln zł wobec ok. 680 mln zł poprzednio.

"Według danych Starlink rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w okresie trzech miesięcy zakończonych 30 września 2011 r. spadł o 0,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2010 r." - czytamy w raporcie TVN. Spółka podała też, iż jej udział w rynku reklamy telewizyjnej netto, według danych Starlink, spadł do 33,5% z 33,6% w analogicznym okresie 2010 r.

Narastająco w I-III kw. 2011 roku spółka miała 329,80 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 26,95 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1871,97 mln zł wobec 1737,25 mln zł.

  • Więcej informacji:
  • TVN

Dołącz do dyskusji: TVN obniżył oczekiwania wzrostu wartości rynku reklamy TV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl