SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry

Telewizja TVN Style została najpopularniejszym kanałem lifestylowym w kwietniu br. wyprzedzając siostrzaną stację TVN Turbo. Na trzecim miejscu pozostało TLC. Największy wzrost widowni zanotowało Domo+, a straciły jedynie dwa kanały: Fashion i Club TV.

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,56 proc. po wzroście o 59,8 proc. - największym w pierwszej trójce zestawienia. Zapewniło to kobiecej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze.

Z pozycji lidera na drugą spadł męski kanał TVN Turbo, którego udział też jednak wzrósł - o 36,5 proc. do 0,54 proc. Na trzeciej lokacie utrzymała się telewizja TLC, notująca wzrost oglądalności o 55,9 proc. do 0,52 proc.

>>> „Perfekcyjna pani domu” spodobała się widzom, więc będą nowe odcinki

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 413,3 proc. i wyniósł 0,08 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji jedenastej na siódmą. Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (250 proc.) i BBC Lifestyle (125 proc.).

Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 81,3 proc.). Oprócz niego spadek (chociaż tylko o 6 proc.) zanotował tylko jeszcze Club TV.

kwiecieńWszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Style20 9310,35134 0630,561
TVN Turbo23 5030,39432 6800,538
TLC19 7050,33131 3100,516
Polsat Play15 0460,25216 7440,276
Polsat Cafe12 7420,21416 6740,275
kuchnia+4 5670,0775 3680,088
Domo+8960,0154 6930,077
ITV6 4330,1083 8510,063
Club TV4 0110,0673 8240,063
BBC Lifestyle1 4160,0243 2770,054
Wedding TV7350,0122 5260,042
Viacom Blink--1 4200,023
Fashion9620,0161960,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia kolejność w pierwszej trójce była nieco inna. Liderem był kanał TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się stacja TVN Style (0,77 proc., + 54,5 proc.), a trzecia była telewizja TLC (0,7 proc., + 64,4 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 525 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 72,2 proc.).

kwiecieńwszyscy 16-49
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo15 5100,62221 2670,836
TVN Style12 3780,49619 4810,766
TLC10 6500,42717 8670,702
Polsat Cafe6 5400,2628 3240,327
Polsat Play7 7980,3138 0900,318
kuchnia+2 4790,0993 1400,123
Domo+4070,0162 5530,100
ITV4 5820,1842 5160,099
BBC Lifestyle8250,0332 3450,092
Club TV1 8320,0731 9440,076
Wedding TV3430,0141 1180,044
Viacom Blink--9040,036
Fashion4460,0181310,005


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w kwietniu br. był mecz “Pucharu Polski”, który do TVN Turbo przyciągnął 259 tys. widzów. W top 10 znalazły się łącznie trzy pozycje z anteny TVN Turbo. Jednak najwięcej programów w zestawieniu umieściła telewizja TVN Style - było ich sześć.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/TVN Turbo258 6201,98
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style247 6372,43
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./TVN Style235 4702,48
PIERWSZE ZWIASTUNY WIOSNYTVN Style233 1562,42
PERFEKCYJNA PANI DOMU /PROG.PORAD.POL./TVN Style201 7841,95
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./TLC201 3851,47
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./TVN Turbo196 2111,67
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/TVN Style186 5061,94
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo181 4351,71
ZAWODY /SER.DOK.POL./TVN Style176 5051,63

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl