TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry
Telewizja TVN Style została najpopularniejszym kanałem lifestylowym w kwietniu br. wyprzedzając siostrzaną stację TVN Turbo. Na trzecim miejscu pozostało TLC. Największy wzrost widowni zanotowało Domo+, a straciły jedynie dwa kanały: Fashion i Club TV.
Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,56 proc. po wzroście o 59,8 proc. - największym w pierwszej trójce zestawienia. Zapewniło to kobiecej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze.
Z pozycji lidera na drugą spadł męski kanał TVN Turbo, którego udział też jednak wzrósł - o 36,5 proc. do 0,54 proc. Na trzeciej lokacie utrzymała się telewizja TLC, notująca wzrost oglądalności o 55,9 proc. do 0,52 proc.
>>> „Perfekcyjna pani domu” spodobała się widzom, więc będą nowe odcinki
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 413,3 proc. i wyniósł 0,08 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji jedenastej na siódmą. Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (250 proc.) i BBC Lifestyle (125 proc.).
Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 81,3 proc.). Oprócz niego spadek (chociaż tylko o 6 proc.) zanotował tylko jeszcze Club TV.
kwiecień | Wszyscy 4+ | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 20 931 | 0,351 | 34 063 | 0,561 |
TVN Turbo | 23 503 | 0,394 | 32 680 | 0,538 |
TLC | 19 705 | 0,331 | 31 310 | 0,516 |
Polsat Play | 15 046 | 0,252 | 16 744 | 0,276 |
Polsat Cafe | 12 742 | 0,214 | 16 674 | 0,275 |
kuchnia+ | 4 567 | 0,077 | 5 368 | 0,088 |
Domo+ | 896 | 0,015 | 4 693 | 0,077 |
ITV | 6 433 | 0,108 | 3 851 | 0,063 |
Club TV | 4 011 | 0,067 | 3 824 | 0,063 |
BBC Lifestyle | 1 416 | 0,024 | 3 277 | 0,054 |
Wedding TV | 735 | 0,012 | 2 526 | 0,042 |
Viacom Blink | - | - | 1 420 | 0,023 |
Fashion | 962 | 0,016 | 196 | 0,003 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia kolejność w pierwszej trójce była nieco inna. Liderem był kanał TVN Turbo (0,84 proc. udziału, wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się stacja TVN Style (0,77 proc., + 54,5 proc.), a trzecia była telewizja TLC (0,7 proc., + 64,4 proc.).
Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 525 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 72,2 proc.).
kwiecień | wszyscy 16-49 | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 15 510 | 0,622 | 21 267 | 0,836 |
TVN Style | 12 378 | 0,496 | 19 481 | 0,766 |
TLC | 10 650 | 0,427 | 17 867 | 0,702 |
Polsat Cafe | 6 540 | 0,262 | 8 324 | 0,327 |
Polsat Play | 7 798 | 0,313 | 8 090 | 0,318 |
kuchnia+ | 2 479 | 0,099 | 3 140 | 0,123 |
Domo+ | 407 | 0,016 | 2 553 | 0,100 |
ITV | 4 582 | 0,184 | 2 516 | 0,099 |
BBC Lifestyle | 825 | 0,033 | 2 345 | 0,092 |
Club TV | 1 832 | 0,073 | 1 944 | 0,076 |
Wedding TV | 343 | 0,014 | 1 118 | 0,044 |
Viacom Blink | - | - | 904 | 0,036 |
Fashion | 446 | 0,018 | 131 | 0,005 |
Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w kwietniu br. był mecz “Pucharu Polski”, który do TVN Turbo przyciągnął 259 tys. widzów. W top 10 znalazły się łącznie trzy pozycje z anteny TVN Turbo. Jednak najwięcej programów w zestawieniu umieściła telewizja TVN Style - było ich sześć.
Raport top programów | wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ | TVN Turbo | 258 620 | 1,98 |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 247 637 | 2,43 |
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./ | TVN Style | 235 470 | 2,48 |
PIERWSZE ZWIASTUNY WIOSNY | TVN Style | 233 156 | 2,42 |
PERFEKCYJNA PANI DOMU /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 201 784 | 1,95 |
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./ | TLC | 201 385 | 1,47 |
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ | TVN Turbo | 196 211 | 1,67 |
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ | TVN Style | 186 506 | 1,94 |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 181 435 | 1,71 |
ZAWODY /SER.DOK.POL./ | TVN Style | 176 505 | 1,63 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem oglądalności, Domo+ o 413 proc. do góry