TVN24 z rekordowym wynikiem, traci TVP Info. TVP1 i TVN na czele rynku telewizyjnego
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 marca 2016 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 11,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,24 pkt. proc. i wyniósł 11,17 proc.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 10,94 proc., po spadku o 0,08 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,51 proc.; w dół o 0,26 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (4,02 proc.; do góry o 0,40 pkt. proc.), TV4 (3,70 proc.; + 0,45 pkt. proc.), Puls 2 (1,89 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Stopklatka TV (1 proc.; + 0,01 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,82 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
29.02.2016 - 06.03.2016 |
07.03.2016 - 13.03.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
808 823 |
11,49% |
798 107 |
11,61% |
2 |
TVN |
802 966 |
11,41% |
768 105 |
11,17% |
3 |
Polsat |
775 261 |
11,02% |
752 197 |
10,94% |
4 |
TVP2 |
617 423 |
8,77% |
584 792 |
8,51% |
5 |
TVN24 |
254 714 |
3,62% |
276 147 |
4,02% |
6 |
TV4 |
228 956 |
3,25% |
254 635 |
3,70% |
7 |
TV PULS |
236 388 |
3,36% |
226 350 |
3,29% |
8 |
TVP INFO |
220 676 |
3,14% |
210 673 |
3,06% |
9 |
TVN7 |
230 091 |
3,27% |
196 303 |
2,86% |
10 |
Puls 2 |
126 374 |
1,80% |
129 832 |
1,89% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
119 639 |
1,70% |
107 501 |
1,56% |
12 |
TV6 |
111 608 |
1,59% |
99 130 |
1,44% |
13 |
Polsat2 |
96 554 |
1,37% |
97 904 |
1,42% |
14 |
TVP Seriale |
86 210 |
1,22% |
87 247 |
1,27% |
15 |
TVP Rozrywka |
78 704 |
1,12% |
72 564 |
1,06% |
16 |
Polsat News |
69 442 |
0,99% |
68 730 |
1,00% |
17 |
Stopklatka |
69 459 |
0,99% |
68 602 |
1,00% |
18 |
TVP3 |
66 499 |
0,94% |
61 005 |
0,89% |
19 |
Fokus TV |
65 760 |
0,93% |
60 347 |
0,88% |
20 |
Nickelodeon |
53 553 |
0,76% |
56 333 |
0,82% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zmniejszyła udział o 0,35 pkt. proc. do 14 proc. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,06 proc., po spadku o 0,89 pkt. proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,42 proc., po wzroście o 0,13 pkt. proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,18 pkt. proc. do 7,35 proc.).
Warto dodać, że sumaryczny udział Jedynki i Dwójki w tej grupie wiekowej wyniósł zaledwie 14,77 proc., czyli tylko minimalne więcej, niż udział samego Polsatu.
Wszyscy 16-49 |
29.02.2016 - 06.03.2016 |
07.03.2016 - 13.03.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
386 560 |
14,35% |
364 438 |
14,00% |
2 |
Polsat |
348 842 |
12,95% |
313 934 |
12,06% |
3 |
TVP1 |
196 327 |
7,29% |
193 268 |
7,42% |
4 |
TVP2 |
202 940 |
7,53% |
191 483 |
7,35% |
5 |
TV4 |
99 434 |
3,69% |
108 762 |
4,18% |
6 |
TV PULS |
102 587 |
3,81% |
99 067 |
3,81% |
7 |
TVN7 |
89 890 |
3,34% |
77 863 |
2,99% |
8 |
TVN24 |
64 451 |
2,39% |
65 187 |
2,50% |
9 |
Puls 2 |
53 668 |
1,99% |
58 570 |
2,25% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
51 065 |
1,90% |
45 118 |
1,73% |
11 |
TV6 |
49 029 |
1,82% |
44 297 |
1,70% |
12 |
TVP Seriale |
42 998 |
1,60% |
40 092 |
1,54% |
13 |
Polsat2 |
36 149 |
1,34% |
36 850 |
1,42% |
14 |
Polo TV |
30 258 |
1,12% |
32 471 |
1,25% |
15 |
TVP INFO |
32 605 |
1,21% |
30 674 |
1,18% |
16 |
Fokus TV |
30 341 |
1,13% |
26 923 |
1,03% |
17 |
TVP Rozrywka |
26 251 |
0,97% |
25 732 |
0,99% |
18 |
Stopklatka |
23 668 |
0,88% |
25 495 |
0,98% |
19 |
TVN Style |
23 993 |
0,89% |
22 255 |
0,85% |
20 |
TVN Turbo |
22 265 |
0,83% |
22 133 |
0,85% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 z rekordowym wynikiem, traci TVP Info. TVP1 i TVN na czele rynku telewizyjnego