TVP 1: 'Na tropie' oglądało 900 tys. widzów
Osiem wyemitowanych odcinków magazynu śledczego "Na tropie"oglądało w TVP 1 średnio 900 tys. osób. W czasie nadawanego wśrodowe wieczory programu więcej widzów od Jedynki gromadziły tylkoTVN i Dwójka.
Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, żeśredni udział TVP 1 w paśmie emisji programu wynosił 12,63 proc. wgrupie 4+ i 10,32 proc. w komercyjnej 16-49.
Tym samym wtedy Jedynka zajmowała trzecie miejsce w rynkutelewizyjnym za TVN-em, emitującym w tym czasie filmy fabularne iosiągającym 20,80 proc. udziału i za TVP 2, nadającą głównie"Panoramę", co dawało jej 14,42 proc. udziału. Gorzej od TVP 1radził sobie natomiast Polsat (także filmy oraz skróty meczów LigiMistrzów; 11,13 proc.)
Dane telemetryczne pokazują, że magazyn "Na tropie"oglądały głównie kobiety, widzowie po 35. roku życia orazmieszkańcy małych miast.
"Na tropie" zniknęło z anteny, bo wyemitowano wszystkieprzewidziane w kontrakcie odcinki, a umowa na produkcję programunie została przedłużona (więcej na ten temat). Gospodarzem magazynu był Piotr Nisztor.
Widownia "Na tropie" odcinek po odcinku
Natropie | Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR% | SHR% |
16-09-2009 | 23:02 | 912 455 | 13,90% | 11,21% |
23-09-2009 | 23:01 | 697 294 | 10,64% | 9,99% |
30-09-2009 | 23:04 | 1 100080 | 16,12% | 12,64% |
07-10-2009 | 23:01 | 887 762 | 11,72% | 10,91% |
14-10-2009 | 22:45 | 968 723 | 11,05% | 9,31% |
21-10-2009 | 23:03 | 1 105584 | 14,54% | 11,10% |
28-10-2009 | 23:07 | 634 583 | 10,17% | 7,82% |
04-11-2009 | 23:06 | 944 360 | 13,08% | 9,69% |
średnia | 903952 | 12,63% | 10,32% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu
Na tropie na tlekonkurencji | ||
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVN | 1 488 328 | 20,80% |
TVP 2 | 1 031 753 | 14,42% |
TVP 1 | 903 952 | 12,63% |
Polsat | 796 782 | 11,13% |
Profil widowni magazynu
Natropie | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 39,00% | 81 |
Kobiety | 61,00% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 1,03% | 17 |
10-15 | 3,14% | 43 | |
16 - 19 | 2,50% | 42 | |
20 - 24 | 3,23% | 38 | |
25 - 29 | 5,79% | 67 | |
30 - 34 | 7,92% | 99 | |
35 - 39 | 7,92% | 115 | |
40 - 44 | 6,83% | 106 | |
45 - 49 | 9,01% | 121 | |
50 - 54 | 13,59% | 164 | |
55 - 59 | 10,50% | 140 | |
60+ | 28,56% | 151 | |
Wlk.miasta | Wieś | 37,80% | 97 |
< 50tys. | 26,32% | 110 | |
50-100tys. | 8,27% | 98 | |
100-200tys. | 7,66% | 97 | |
> 200tys. | 19,94% | 97 | |
Zawód | Topmanagement | 8,25% | 104 |
Pracownicyśredniego szczebla | 15,10% | 106 | |
Pracownicy fizycznii rolnicy | 24,24% | 117 | |
Emeryci | 37,88% | 143 | |
Inni | 14,52% | 48 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 52,80% | 117 |
Średnie | 30,98% | 103 | |
Wyższe | 12,05% | 106 | |
Inne | 4,17% | 31 |
Dołącz do dyskusji: TVP 1: 'Na tropie' oglądało 900 tys. widzów