Tylko co piąty polski kibic ogląda mundial poza domem
Prawie 80 proc. polskich internautów zainteresowanych piłką nożną ogląda obecny mundial w domu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Dwie trzecie kibiców w związku z mundialem wydało najwyżej 150 zł.
79 proc. polskich internautów interesujących się futbolem rozgrywane obecnie w RPA mistrzostwa świata ogląda u siebie w domach – pokazuje sondaż zrealizowany przez ARC Rynek i Opinia. Jedynie 9 proc. śledzi mundial w pubach, a 8 proc. – u znajomych. Na wakacjach turniej ten obserwuje 3 proc. respondentów. Ogółem prawie połowa polskich fanów futbolu ogląda każdy mecz, a prawie wszyscy twierdzą, że zobaczą finał.
Polacy korzystający z internetu i interesujący się piłką nożną na przekąski, jedzenie, alkohol i gadżety związane z tegorocznym mundialem wydają stosunkowo mało. Aż 41 proc. ankietowanych przeznaczy na te cele mniej niż 100 zł.
Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą wywiadów internetowych CAWI na ogólnopolskiej grupie 591 osób interesujących się piłką nożną.
Dołącz do dyskusji: Tylko co piąty polski kibic ogląda mundial poza domem