„Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją
Najnowszy sezon programu „Ugotowani” gromadzi mniej widzów niż było to przed przejściem formatu na emisję codzienną. TVN w czasie emisji reality-show przegrywa z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, chociaż w grupie komercyjnej jest wiceliderem.
Dziewiątą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 18.00 począwszy od 6 września br. Średnia widownia dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,10 proc. udziału w grupie 4+ i 11,59 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał trzeci odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,24 mln oglądających.
Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
20-09-2015 |
1 241 384 |
9,32% |
27-09-2015 |
1 235 017 |
9,42% |
06-09-2015 |
1 110 605 |
8,30% |
średnia |
1 173 803 |
9,10% |
Jesienią ub.r. „Ugotowani” emitowani byli cztery razy w tygodniu w dni powszednie o 20.50. W okresie do końca października ub.r. oglądalność tych odcinków wyniosła 1,25 mln widzów.
Przełożyło się to na 7,81 proc. udziału w wśród wszystkich widzów oraz 9,58 proc. w grupie 16-49.W niedziele o 17.00 nadawano zaś odcinki „The best of”.
Natomiast we wrześniu 2013 roku, gdy program pokazywano jeszcze w niedziele o 18.00, po czterech odcinkach gromadził on aż 2,32 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc.
W czasie emisji „Ugotowanych 9” stacja TVN zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat nadający wówczas „Nasz nowy dom” oraz „Wydarzenia”, co daje mu 18,58 proc. udziału. Druga jest TVP1 („Komisarz Alex”, „Jaka to melodia?”; 12,29 proc.), a trzecia - TVP2 („Panorama”, „Sport”, „Pogoda”; 10,18 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest drugi za Polsatem.
Oglądalność formatu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR% |
SHR% |
Polsat |
2 396 912 |
18,58% |
21,58% |
TVP1 |
1 586 239 |
12,29% |
6,51% |
TVP2 |
1 312 991 |
10,18% |
5,90% |
TVN - Ugotowani |
1 173 803 |
9,10% |
11,59% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” mają 1,2 mln widzów i przegrywają z konkurencją