SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unicorn Media dla Perła Day SPA

Agencja Unicorn Media nawiązała współpracę z salonem Perła Day SPA z Krakowa.

Przedmiotem umowy jest trzymiesięczna akcja promująca z wykorzystaniem narzędzi social media wspartych działaniami z zakresu media relations.

Dołącz do dyskusji: Unicorn Media dla Perła Day SPA

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lalola
Obsługa tego "rajskiego spa" pozostawia sobie wiele do życzenia. Przykro mi to stwierdzić ale "panie" z "Perła Day Spa" są nie dość, że nieelokwentne to i pozbawione kultury osobistej. Wyjątkiem jest pani o długich jasnych blond włosach, która jest bardzo miła:) Osoby, które wykupują kupon w "gruponie" są po po prostu gorzej traktowane. Dodatkowo umawiając się na wizytę proszę liczyć się z tym, że wpiszą was w inny dzień i nie będą was chciały osbłużyć. Nie liczcie też na to, że przysługuje wam korzystanie z dóbr "Perła day spa" jak normalnemu klientowi. Zła organizacja pracy i zero profesjonalizmu. Byłam tam raz, więcej nie poszłabym już nigdy. W życiu nie poczułam sie gorzej potraktowana.
Nie polecam. Pomieszczenie to mała klitka, nic specjalnego.
0 0
odpowiedź
User
Andzia
w interesie salonu jest zaprosić wszystkich, którzy kupili groupon na zabieg, bo dostają kasę dopiero po wysłaniu kodów zabezpieczających, które klient dostaje na maila.
i prawdą jest, że warto wykorzystać groupon najszybciej po zakupieniu, bo przy końcu daty ważności często nie ma fizycznej możliwości salon przyjęcia takiej ilości zapominalskich...
0 0
odpowiedź