Urodzinowa loteria Continental
Z okazji 25-lecia firmy Continental Opony Polska i jednocześnie 150-tych urodzin marki Continental na świecie, dla sprzedawców, dystrybutorów i floty przygotowano urodzinową loterię. Kampanię koordynuje agencja Plej, a za obsługę formalno-prawną odpowiada Grzegrzółka&Ko.
Loteria Continental potrwa 25 tygodni. W tym czasie zaplanowano cotygodniowe losowanie jednej
z 25 nagród głównych o wartości 10 000 zł, a także 1000 nagród natychmiastowych i 100 nagród gwarantowanych. Wszystko to dla flot, sprzedawców i dystrybutorów opon marki Continental z okazji 25-lecia firmy w Polsce i 150-lecia marki na świecie.
Komunikację kampanii zaplanowano w formie mailingu bezpośredniego i przygotuje ją, podobnie jak loterię, agencja Plej. Plej stworzył także landing page loterii contiloteria.pl.
Za obsługę loterii odpowiada Grzegrzółka&Ko.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowa loteria Continental