SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W dół dzienniki regionalne, zyskało tylko “Echo Dnia”

Prawie wszystkie największe dzienniki regionalne zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży. Niewielki wzrost dotyczył wyłącznie kieleckiego “Echa Dnia”. Liderem - tak jak rok temu - była “Polska Dziennik Zachodni”.

“Polska Dziennik Zachodni” (Polskapresse) miała we wrześniu br. rozpowszechnianie płatne razem na poziomie 65 134 egz., czyli było o 12,9 proc niższe niż we wrześniu ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła “Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) z wynikiem na poziomie 64 658 egz. (w dół o 11,5 proc.). Na trzeciej pozycji uplasował się "Express Ilustrowany" (Polskapresse), którego rozpowszechnianie płatne razem we wrześniu br. wyniosło 45 273 egz. po spadku o 8,5 proc.

Największe spadki sprzedaży zanotowały zajmujące piąte i szóste miejsca gazety: “Polska Dziennik  Bałtycki” i “Polska Dziennik Łódzki” (oba Polskapresse), których rozpowszechnianie płatne razem spadło o 13,6 proc. Pierwszy z tych tytułów rozszedł się w nakładzie 39 299 egz., zaś drugi w nakładzie 37 548 egz.

Wzrostem we wrześniu br. pochwalić się może jedynie plasujące się na pozycji dziewiątej “Echo Dnia” (Media Regionalne). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tej gazety wzrosło o 2 proc. do 33 522 egz. 

ZKDP wrzesień
Wirtualnemedia.pl 2010 2009
Tytuł Średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem Średni nakład jednorazowy Rozpowszechnianie płatne razem
Polska Dziennik Zachodni 84 214 65 134 95 554 74 757
Gazeta Pomorska 72 302 64 658 82 901 73 029
Express Ilustrowany 56 763 45 273 58 985 49 491
Polska Głos Wielkopolski 56 183 42 549 63 298 47 625
Polska Dziennik Bałtycki 49 902 39 299 57 088 45 496
Polska Dziennik Łódzki 51 960 37 548 58 637 43 470
Gazeta Lubuska 43 882 36 290 47 148 38 798
Dziennik Polski 50 780 34 563 57 239 39 396
Echo Dnia 44 520 33 522 42 930 32 879
Gazeta Codzienna Nowiny 36 636 27 379 39 182 30 090
Polska Gazeta Wrocławska 38 616 26 472 43 710 30 444
Nowa Trybuna Opolska 33 414 25 725 36 049 29 723
Polska Gazeta Krakowska 36 412 25 424 41 165 28 069
Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski 31 048 23 310 33 610 25 692
Kurier Szczeciński 28 306 19 776 30 325 22 592


Zestawienie obejmuje 15 dzienników regionalnych o największej sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: W dół dzienniki regionalne, zyskało tylko “Echo Dnia”

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Punio
-Co się dziwić,!!!.-Gazet coraz wiecej,wszystkie podają te same wieści, piszą podobne i w podobny sposób historie, mity czy prawdy.w szczególności szukajac sensacji,lub rozpętujac afery i bardzo często zamiast jednoczyć to skłócają społeczeństwo.-Niestety,nadchodzi juz chyba czas ,gdy nadmiar nie tylko coraz wiekszej ilośc pisarskiej błazenady,ale i piszących błaznów,egoistow jak idiotow,zaczyna przyczyniać się do ciągłego spadku pobytu w tym biznesie.-Obecnie,nawet do palenia w piecu stosuje sie znacznie lepsze,wartościowsze materiały,wiec co się dziwic.
0 0
odpowiedź
User
z dala:-):-)
sprzedaż Wrocławskiej grubo poniżej 30 tys., brak słów
0 0
odpowiedź
User
PP
Dorotko, popatrz jak to jest wziąć odpowiedzialność. Co byś nie mówiła, czego byś nie oczekiwała i pragnęła, w końcu życie i tak wystawi prawdziwy rachunek za podjęte decyzje i działania. Twoja Ukochana Łódź leci na pysk i szyję. 13% rok do roku. Około 33% od chwili jak ty wzięłaś odpowiedzialność rękami Twojego asystenta. Inne gazety pod Twoją komendą równie mocno w dół. Niedługo wszystkie gazety PP razem wzięte będą warte rynkowo mniej aniżeli kwota, którą wydaliście na promocję projektu Polska The Times. Jak można tak zarządzać biznesem i mieć dobre samopoczucie???
0 0
odpowiedź