Warka jako sponsor Ligi Europy w kampanii „przejmuje piłkę”
Pod hasłem „Warka przejmuje piłkę” zaczęła się kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec) związana ze sponsorowaniem przez tę markę piłkarskiej Ligi Europy. Akcję przygotowały i realizują firmy The Digitals, Lvov i MediaVest.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim na stronie Warkaprzejmujepilke.pl, gdzie można wziąć udział w teście sprawdzającym wiedzę o europejskim futbolu. Na tych, którzy udzielą wszystkich poprawnych odpowiedzi, czeka dodatkowe pytanie konkursowe. Co tydzień Warka nagrodzi autorów 15 najbardziej kreatywnych odpowiedzi gadżetami związanymi z Ligą Europy.
Akcja potrwa do 13 grudnia br. Jest wspierana reklamami w serwisach internetowych i komunikacją na Facebooku
Ponadto od 29 października w stacjach telewizyjnych emitowane są 15-sekundowe spoty sponsorskie Warki dotyczące Ligi Europy. Przygotowała je agencja Lvov, która niedawno wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za koncepcję i realizację działań interaktywnych odpowiada agencja The Digitals, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest.
Warka została w Polsce sponsorem tych rozgrywek we wrześniu br. ramach globalnej umowy sponsorskiej koncernu Heineken (kontrolującego Grupę Żywiec) z UEFA.
Dołącz do dyskusji: Warka jako sponsor Ligi Europy w kampanii „przejmuje piłkę”