SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Buzzgrow po wygranym przetargu reklamuje pasty Wawrzyniec

Buzzgrow, agencja digitalowa z Grupy PZL, rozpoczyna współpracę z firmą Bunge, zajmującą się przetwórstwem nasion oleistych. W rozpoczętej kampanii promuje pasty Wawrzyniec.

Rozpoczęcie współpracy jest efektem przeprowadzonego przez Bunge przetargu na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację strategii komunikacji marki, bieżących kampanii reklamowych oraz obsługi social media.

Kampania pod nazwą „W tym tkwi smak!” promuje pasty Wawrzyniec, które są produktem w 100 proc. roślinnym. Produkt występuje w 11 odmianach smakowych i nadaje się świetnie do dań zimnych oraz gorących.

Kampania podkreśla ciekawe kombinacje smaków oraz zaskakujące dodatki, które sprawiają, że pasty Wawrzyniec nabierają wyjątkowego charakteru i wyrazistości.

- Bardzo się cieszymy, że podejmujemy współpracę z Bunge także w ramach działań digitalowych. Jako PZL współpracujemy wiele lat obsługując z sukcesami markę Olej Kujawski, w przeszłości tworząc komunikację dla marek Finuu oraz Masło Roślinne. Tym bardziej cieszy nas fakt rozpoczęcia współpracy dla kolejnej marki z portfolio Bunge, ale tym razem z ramienia naszej agencji Buzzgrow - mówi Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający Buzzgrow i PZL.

W ramach kampanii powstał 15-sekundowy spot główny, 6-sekundowe krótkie formy video, materiały promocyjne na potrzeby social media oraz kampania displayowa. Przygotowana została także sesja zdjęciowa, a cała postprodukcja została wykonana wewnętrznie – w dziale motion designu agencji.

Za kreację i realizację kampanii odpowiadał zespół agencji Buzzgrow. Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Miód Malina, za postprodukcję video odpowiadał Tomasz Jabłoński, a udźwiękowienie realizowane było przez studio Halo Productions.

Dołącz do dyskusji: Buzzgrow po wygranym przetargu reklamuje pasty Wawrzyniec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl