SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wedel sponsorem narodowym Euro 2012

Firma E.Wedel została pierwszym sponsorem narodowym Euro 2012. Będzie to wykorzystywać w działaniach handlowych i marketingowych.

Umowa, na mocy której E.Wedel został sponsorem narodowym piłkarskich mistrzostw Europy, które w 2012 roku odbędą się w Polsce i na Ukrainie, zostało podpisane przez Pawła Szcześniaka, dyrektora zarządzającego firmy, oraz Martina Kallena, dyrektora organizacyjnego turnieju.

– Wedel, jako ponadczasowy dostarczyciel przyjemności i polska marka, będzie współtworzyć to wielkie wydarzenie – opisuje Szcześniak (na zdjęciu z prawej). – Wierzymy, iż historia, sława i estyma marki Wedla reprezentują najlepsze cechy polskiego biznesu, a udział tej firmy w Euro 2012 sprawi wiele przyjemności i radości zarówno przed turniejem, jak i w jego trakcie – dodaje Kallen.


W ramach współpracy logo Wedla będzie obecne m.in. na planszach sponsorskich, w strefach kibica oraz  na stadionach w Polsce w czasie mistrzostw. Ponadto w komunikacji marketingowej marki może być wykorzystywane logo turnieju.

Przedstawiciele Wedla zapowiadają, że pracują już nad pierwszą kampanią reklamową nawiązującą do emocji obecnych podczas rozgrywek piłkarskich. Wszystkie działania będą prowadzone w oparciu o platformę komunikacyjną „Fabryki Przyjemności”, którą firma wykorzystuje od kilku lat. Ponadto logo Euro 2012 znajdzie się na wszystkich opakowaniach produktów Wedel.

Dołącz do dyskusji: Wedel sponsorem narodowym Euro 2012

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bruce
Piłka i czekolada to odrębne swiaty, ale fajnie że Japońce dobrze zaczynają kontynuujac kurs marki z wielkim polskim dziedzictwem. Lepiej że Wedel, niz Schogetten, Alpen Gold czy Mauxion:-)
0 0
odpowiedź
User
h
'Piłka i czekolada to odrębne swiaty" - czemu służy to stwierdzenie?? Większość sponsorów nie ma nic wspólnego z piłką
0 0
odpowiedź
User
twardopoziemi
do "h" - jak to nie ma wspólnego ?!!
Piwsko, otyły chłop w dużym fotelu i bidna kobitka, która musi mu jeszcze przynieść
- najlepiej cichutko - miskę z czipsami, a potem ma się nie oddzywać, to nie
wspólne mainowniki !!!
A kadra narodowa gra tak, że dobrze $ zmotywowana drużyna II ligi wlała by
Im bramek, aż by furczało..
0 0
odpowiedź