SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Większość pism młodzieżowych traci, zyskuje jedynie „Twist”

W lipcu br. prawie wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Jedynym wzrostem w segmencie pochwalić mógł się „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lipcu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 190 300 egz. i stratę względem lipca ub.r. wynoszącą 15,77 proc.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 97 095 egz., notując spadek wynoszący 7,31 proc.

Natomiast ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 93 109 egz., po wzroście o 27,54 proc. - był to jednocześnie jedyny wzrost w segmencie. Rok wcześniej magazyn ten był czwarty.

Z kolei największy spadek sprzedaży ogółem w rankingu zanotował plasujący się na przedostatniej pozycji „13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska). Jego sprzedaż zmalała bowiem o 35,41 proc. i wyniosła 38 726 egz.

Plasująca się na siódmej i zarazem ostatniej pozycji „Dziewczyna” (BPV Polska) miała łączone wydanie czerwcowo-lipcowe. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 37 323 egz.

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 190300 225926
Bravo Girl 97095 104757
Twist 93109 73002
Fun Club 75172 85627
Popcorn 68880 72360
13 Magazyn Nastolatki 38726 59960
Dziewczyna 37323* 55697
*wynik dotyczy wydania czerwowo-lipcowego


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. największym wzrostem sprzedaży (aż 121,50 proc.) pochwalić się może „Popcorn” (BPV Polska). Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu dotknął „13 Magazynu Nastolatki” - wyniósł on 28,76 proc.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 190300 173828
Bravo Girl 97095 90371
Twist 93109 74630
Fun Club 75172 73518
Popcorn 68880 31097
13 Magazyn Nastolatki 38726 54360

Dołącz do dyskusji: Większość pism młodzieżowych traci, zyskuje jedynie „Twist”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl